Васко Попа

ПОСЛЕ ПОЧЕТКА

Шта ћемо сад

Стварно шта ћемо

Сад ћемо вечерати срж

Срж смо за ручак појеле

Сад шупљина у мени зановета

Онда ћемо свирати

Ми волимо свирку

Шта ћемо кад пси наиђу

Они воле кости

Онда ћемо им застати у грлу

И уживати

ПРЕ ИГРЕ

Зажмури се на једно око

Завири се у себе у сваки угао

Погледа се да нема ексера да нема лопова

Да нема кукавичјих јаја

Зажмури се и на друго око

Чучне се па се скочи

Скочи се високо високо високо

До наврх самог себе

Одатле се падне свом тежином

Данима се пада дубоко дубоко дубоко

На дно свога понора

Ко се не разбије у парампарчад

Ко остане читав и читав устане

Тај игра

ЗИД

И ти
Са косом кише и јабучицама ветра
И ти се врати

Зашто ми се јављаш
У летовима лептира од креча

Овде сам без срца

Пред зидом
И ја постајем зид
СЕМЕНА
Неко посеје неког
Посеје га у својој глави
Земљу добро утабаЧека да семе никне

Семе му главу испразни
Претвори је у мишју рупу

Мишеви поједу семеНа месту остану мртвиУ празној се глави ветар настани
И коти шарене ветриће

Оставите одговор

