Раде Драинац

ЕРОТИКОН

Глад ми је бескрајна а руке вечно празне.

Ноћу низ улице градске на прстима носим месец

и тугу остављам под прозорима изгубљених жена.

Дао бих све а ништа немам.

Глад ми је бескрајна а руке вечно празне.

 

 

… У априлске ноћи ја сам месечар пијани

од месеца пуног душа ми се жути

у чежњу цветова рани,

а кад усним

плашим се да ме не сахрани

визија неке жене и тамни собни кути.

 

… Чудни су априлски дани

изгубио сам појам времена на плавом кругу неба,

на длану боре оцртавају пређене путеве.

на огледалу спазих јесен и лишће у језеру очију.

 

… Не плачем:

око мене шуме бесмртне строфе љубави;

још једну песму,

мала рађајућа птица сутра ће ме натпевати

и ја ћу утонути у црне шуме пролазности…

Оставите одговор

